tirsdag 2. juni 2009

Work in Progress


Jeg kjøpte Regia magazin fra Strikk innom. Jeg skal strikke de sokkene som står der. De er designet av Kaffe Fassett. Jeg er godt i gang med det første paret. Sokker er ikke akkurat min spesialitet, men nå har jeg funnet flere par som jeg skal strikke i sommer inntil jeg finner et større arbeide.
I have started to knit these socks from Regia magazin. They are designed by kaffe Fassett. Actually socks are not my speciality but I have decided to knit socks during the summer. I have found a couple of designs in addition to these socks that I would like to knit.

1 kommentar:

Guro sa...

Supert m sånne ferdigstripe, d va en fin fargekombinasjon. Strikkesnuppa mi e begynt på de samme sokka som du har gjort ferdig førr lenge sida, tyrkisk, ho e litt frustrert over mønsteret. Æ trur æ må låne boka di igjen....