fredag 1. januar 2010

V-genser/V-Neck Pullover

I høst var jeg i Berlin og der fant jeg en fin garnbutikk som heter Lalaine. Der kjøpte jeg garnet til denne genseren. Den er strikket i Noro Silk Garden Lite. Et nydelig garn synes jeg. Problemet mitt er at jeg er veldig geometrisk så jeg har mikset litt for å få det til å se mest mulig likt ut på begge sider. Nå holder jeg på å strikke et slags skjerf som jeg har tenkt å ha til. det er straks ferdig.

I was in Berlin this autumn and I happened to find a yarn shop called Lalaine. They had a lot of yarn that I had never seen before. Then I noticed Noro Silk garden Lite and I just had to buy it.
My problem is that I must have the pattern geometrical so I had to do some adjustments to get it similar om both sides.

1 kommentar:

Carola sa...

Hello, I live in berlin and "LA LAINE" is one of my favourite shops, You are right, the wool is beautiful. Do you have a woolshop where you live? greetings from Carola